Okej mina pysslande vänner, här är den officiella tråden för det kommande pysselbytet. Här är reglerna!
1. Senast midsommar ska man skicka något egenhändigt tillverkat till den person man blivit tilldelad. 2. Inga svindyra saker. 3. Alla deltagare måste vara medvetna om att det man får kanske inte motsvarar i tid eller pengavärde det man själv skickat iväg. 4. Jag kan neka någon att delta om personen har varit medlem på odla väldigt kort tid och/eller är väldigt anonym, eftersom deltagande innebär att man får en adress till en annan odla-medlem.
Sista anmälningsdag är första april! Än så länge är vi fyra som är med i bytet, men jag hoppas på fler! Första maj lottar jag ut vem som ska skicka till vem.
Tycker ni att reglerna är rimliga eller är det något vi ska ändra eller lägga till?
De som hittills är med är: Fny Myosotis Eva-Helene Rosmarin
edit: skrev visst fel först, men självklart menade jag FÖRSTA april, inte sista april. =)
edit2: suck, ännu ett fel smög sig in, lottningsdatum ska ju självklart inte vara en hel månad efter sista anmälan, utan dagen efter, dvs andra april. Det var en rest från min tankevurpa när jag skrev sista anm. som sista april.
Redigerat av Fny: 30-03-2010, 17:12
--------------------
Glada hälsningar från Fny! Liten trädgård i zon 4
|