Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Påslös dammsugare
          Pius
          Inlägg 05-04-2009, 09:59
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 060
          Medlem nr: 352

Är det nån här som har en påslös dammsugare och kan berätta om den, för- respektive nackdelar?

Det är ett evinnerligt dammsugande med 4 långhåriga katter i olika färger och påsarna räcker inte länge så därför funderar jag på hur de utan påse fungerar.

Pius

--------------------
          Pius, zon 1

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Lady Hamilton
          Inlägg 05-04-2009, 13:10
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Min påslösa dammsugare är det bästa jag har tummenupp.gif Med den kan jag suga upp vad som hellst. Eftersom jag håller på mycket med jord inomhus och även har fåglar så blir det mycket skräp. Min dammsugare går även mycket bra att använda till att städa bilen, behöver inte bry mig om stenar eller annat skräp bara att suga upp. När jag storstädar mattorna är den helt oslagbar, då använder jag mig av det motordrivan munstycket som följde med. När jag är "klar" för dagen så är det bara att tömma, skölja ur å den är klar att användas igen. Ja som kanske vissa redan gissat......jag har en VATTENdammsugare yahoo.gif
          Men till den normala städningen så använder jag mig av en Electrolux ULTRA Silencer även den har jag haft i flera år och skulle aldrig byta den mot någon annan blush.gif

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 07:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon