Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> NI I MALMÖ - STÄNG VENTILERNA!
          Meriona
          Inlägg 24-04-2009, 09:03
          Länk hit: #1

Gäster

Det brinner just nu i ett lager och det sprider sig ohälsosam rök, säger de på radion! Var rädda om er och stäng alla ventiler och fönster och försök att inte gå ut i onödan! kompiskram.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Meriona
          Inlägg 25-04-2009, 18:49
          Länk hit: #2

Gäster

Det är väl klart Kasam att det är allra allra mest bara bra med Malmö, för det första så är det en fantastiskt vacker stad. wub.gif För det andra så kommer mina Husgudar Wilmer X därifrån. Ribersborgs fälttävlan - Wow! Min favoritsvåger är från Malmö. Och vilken historia-spegel denna stad kan visa upp! Är alldeles för sällan i Malmö, varför kan man fråga sig? Bättring kanske kan ske? blush.gif

Citera
          kasam
          Inlägg 26-04-2009, 08:37
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 828
          Medlem nr: 17 995

CITAT (Meriona @ 25-04-2009, 19:49) *
          Det är väl klart Kasam att det är allra allra mest bara bra med Malmö, för det första så är det en fantastiskt vacker stad. wub.gif För det andra så kommer mina Husgudar Wilmer X därifrån. Ribersborgs fälttävlan - Wow! Min favoritsvåger är från Malmö. Och vilken historia-spegel denna stad kan visa upp! Är alldeles för sällan i Malmö, varför kan man fråga sig? Bättring kanske kan ske? blush.gif

Meriona - kul att du gillar Wilmer X! När de spelade på Malmöfestivalen för några år sedan, ja, då var verkligen en härlig stämning... yahoo.gif Kanske var du också där?
          Självklart ska du besöka Malmö oftare.... yes.gif
          Fast jag vet ju själv hur det är ibland... det blir liksom inte av... vet inte varför confused.gif

(Dock, vill inte förringa de problem som faktiskt finns här, men det finns ju - som sagt - annat också.)

--------------------
          www.engronsida.blogspot.se

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 13:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon