Jag har aldrig skrivit något om ditt (Copycat) användande av RoundUp, bara andra saker du skrivit om att du gör (tex eldar småkryp). Faktum är att du försvarat användandet av dyl gifter och det är det jag ifrågasatt...
Sen att jag skrev "vi", varför skulle det syfta till just mig och andersen?Kan du förklara det?
"Vi" användes i en rätt "luftig" betydelse, man kan säga "vi" utan att åsyfta någon mer specifik än sig själv och andra som den andra debattören åsyftar, inte helt korrekt kanske men inte ovanligt .
Snacka om selektiv förståelse från din sida.
Fattar fortfarande inte varför jag skulle var gift med andersen? För att vi tycker samma sak? Då antar jag per automatik att du är gift med MrLindell, det är ju bara logiskt eller?
Det här har spårat ut alldeles för mycket. Tänker inte komentera detta mer. Har inget emot andersen, han är säkert jättetrevlig men vi har inget med varandra att göra.
Sen kan man ju fråga sig vem som hetsar upp sig här? Du som inte kan komma med sakliga argument längre utan måste ifrågasätta andras identiteter och eventuella släktskap bara för att era argument brister
/Besserwissern som härmed avslutar diskusionen för sin del