Jaaamen hur kul är det? Såg ni texten?
Bjud aldrig Berit på böckling (B. P. Resley - S. Rubin)
Det lät så fint, allt som utlovades I deras lockande annons Man skulle bli en Casanova För bara 100 spänn plums moms
Sagt och gjort så jag och svarade: - Sänd mej en kurs mot postförskott Jag fick en bok och jag studerade Alla viktiga detaljer som togs upp
Allt om pelargoner och erogena zoner Men ingenting om det som blev mitt fall:
Bjud aldrig Berit på böckling Gör du det då har du ingen chans Hör på en man som gjort allt han kan Utan att komma någonstans Ingenstans
Jag kunde hela boken utantill Och jag var mogen för ett test Jag köpte Port Salut och böckling Sen bjöd jag Berit hem på fest
Milde tid: Hon accepterade Hon kom halv åtta: jag bar frack Vi åt supé: jag konverserade Kvart i nio var jag redo för attack
Jag börja praktisera, men ingenting fungera Jag gjorde allt - utom succé
Bjud aldrig Berit på böckling Varför skrev dom inte det nånstans Dom sa jag skulle få Allt jag hade hoppats på Allting skulle gå med galans Ingen chans
Bjud aldrig Berit på böckling Gör du det då har du ingen chans Bjud aldrig Berit på böckling Jag lovar dej, du kommer ingenstans
--------------------
----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----
|