Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Grattis Piffikrydda, Adrian, Vlade, Prinsessan, Annade,, Jejje, Slangen, Light65 & Lovwal!
          Monica M zon 4
          Inlägg 18-05-2009, 05:17
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 070
          Medlem nr: 21

Grattis alla nio på födelsedagen! hbd.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          adrian
          Inlägg 18-05-2009, 11:45
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 463
          Medlem nr: 1 638

Hej!
          Tack för detta även om jag inte har koll på min egen ålder...
          Malin upplyste mig om att jag inte alls var 42, utan fyller 41..(?).

Jag fick höra av en arg person att jag var 42 häromdagen och trodde på honom (dumt nog).

Men jag fick ju faktiskt bli yngre nu, så... Jag borde kanske sms:a honom och säga TACK.. confused.gif

Jag har varit borta en del, eller snarare MASSOR härifrån, och skillnaden mellan andra forum och Odlas är att här kan man få bra vänner och även stöd när man har det svårt.

Min mamma dog i fredags morse när jag var på väg hem till henne, hon hade 2 sorters cancer och vad jag hört så var det de svåraste man kunde få.

Hon stod i kö till att få behandling men hann inte påbörja den, kön var för lång.

Dessutom så gjorde sjukhuspersonalen rätt hemska saker under den sista tiden:

Min mamma hade först fått operera tarmarna och direkt efter gavs hon fast föda att äta, det borde man inte ge till en person som har nyopererade tarmar, eller?
          Hon fick inte hjälp med att duscha under de 9 dagar hon låg där, ingen kollade om hon åt eller tog sin medicin, de tappade henne i golvet, hon lades även på fel avdelning, och när min lillasyster upptäckte detta ville hon ta med mamma till hemmet så att hon fick dö där istället.

Då vägrade sjukhusets personal att låta henne få åka, det blev 2.5 timmars bråk däruppe och till slut så vann min syster som visade en otroligt stark sida som jag aldrig sett tidigare.

Min mamma fick komma hem och avsluta där som de så fint kallade detta på sjukhuset.

Det är FÖRJÄVLIGT att de skötte henne illa och jag är så glad att hon fick åka därifrån.

Malin har hjälp mig med stöd och det känns skönt att det finns fina mäniskor som hon, och det är nog bara Odla´s forum som har sådana personer.

Tack Malin och alla ni andra som bryr er om varandra, det finns inte många människor som er.

Dick

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 02:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon