Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> inget, jag vill bara putta ned spamtråden
          evaisa
          Inlägg 17-05-2009, 22:36
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 701
          Medlem nr: 16 616

Tja, en dos antispamilska här bara.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 18-05-2009, 20:49
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

ni missförstod nog mig skulle jag tro, det är ju inte anmälning i sig, som är irriterande utan att ''spamskylten'' är över ''använd'' och att folk svarar i dom vilket håller dom kvar! längst överst!. vad är det för mening med flera än ett svar i en spamtråd ? jag tror man förstår att det är spam utan att över poängtera ut det.

tack vet jag en anmälnings KNAPP! än en liten ur irriterande ful smilie som viftar så fult. en sådan knapp kunde finnas väl synligt i varje tråd och exempel kunde väl tråden låsas efter första person tryckt. så att inte fler kan trycka och därmed får bara admin en och inte en massa plus så lås tråden så man inte kan svara där mer. men det är kanske en dålig sak som inte funkar i verkligheten kanske, vad vet jag.

dock så gör ju admin ett mycket bra jobb med att ta veck alla väldigt irriterande spamtrådar.

Citera
          noora
          Inlägg 18-05-2009, 21:36
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 1 699
          Medlem nr: 678

CITAT (flaxss @ 18-05-2009, 21:49) *
          tack vet jag en anmälnings KNAPP!

Håller med! Jag tror att jag frågade efter det redan för ett par år sedan smile.gif Men förmodligen finns det inte inbyggt i forumprogrammet som används, och då kan det vara svårt att lägga till sad.gif

Bra att det finns ett system för en "spam-flagga", men det skulle vara lättare och snyggare att bara skriva "Denna tråd är anmäld till forumadmin som spam, skriv inget mer i den" eller nåt åt det hållet. Då fattar även nykomlingar vad som pågår smile.gif

--------------------
          Noora - med trädgård i Tullinge, zon 2-3
          Nooras Örtagård - min webbsida om örter

Citera
          Monaxe
          Inlägg 18-05-2009, 21:47
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 3 326
          Medlem nr: 12 962

CITAT (noora @ 18-05-2009, 22:36) *
          Håller med! Jag tror att jag frågade efter det redan för ett par år sedan smile.gif Men förmodligen finns det inte inbyggt i forumprogrammet som används, och då kan det vara svårt att lägga till sad.gif

Bra att det finns ett system för en "spam-flagga", men det skulle vara lättare och snyggare att bara skriva "Denna tråd är anmäld till forumadmin som spam, skriv inget mer i den" eller nåt åt det hållet. Då fattar även nykomlingar vad som pågår smile.gif

Ja men det är ju just det system som vi har använt! Men det har tydligen blivit för mycket SPAM som blivit märkt, man skulle tydligen inte sätta spam märkt i alla trådar, det skulle alla ny inloggade kunna förstå ändå, att var en spammare anmäld och det stod i tråden, dÅ var ALLA spammare som var inne för tillfället anmälda...

Redigerat av Monaxe: 18-05-2009, 21:48

--------------------
          Monaxe zon 2 på västkusten

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 06:51

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon