CITAT (Berith @ 21-05-2009, 15:16)

Jag skrev det inte spydigt, synd att du läste det så. Man behöver väl inte ha haft nåt otalt med forumets ansvariga för att veta vilka Ingemar och Göran är...?
Jag är fortfarande förvånad, inte spydigt utan helt vanligt förvånad. Är du bara aktiv på forumet? Läser du aldrig nyhetsbrevet eller kollar in annat på Odla? Har du aldrig sett inlägg från Ingemar och Göran? Missade du när en hel hög från Odla var hos I&G och deras handelsträdgård, tror det var förra året? Till exempel....
andersen, du verkar ju varit med "från början" och då vet du ju att dom var aktiva på forumet.
Ja, jag är bara aktiv på forumet - är det nånting konstigt?
Jag har ingen som helst aning om att några härifrån varit på besök hos dessa forumansvariga Ingemar & Göran!
Jag valde bort nyhetsbrevet för flera år sedan och jag är ytterst sällan ute på övriga Odla-sajten.
M a o endast aktiv på forumet - och medlem sen
långt före 2004 dessutom!
(2004 registrerade jag om mig med ny signatur - la till Taxinge. tyvärr schabblade jag väl så att signaturen inte bara ändrades utan det blev en ny)
Och som jag tidigare skrev - jag har sett att åtminstone Ingemar var på forumet ibland, men det måste vara flera år sedan han gjorde nåt inlägg som jag sett.