Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Telia grrrrrr, Lurat mig...
          skogstroll
          Inlägg 22-05-2009, 11:08
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          jag är så jäkla arg på Telia!!! Förra sommaren skaffade jag ny mobil med Telia. Jag bad dem uttryckligen två gånger att portera mitt tidigare nummer till detta nya abonnemang. Visst skriv på avtalet vi skickar så lägger vi det numret på det nya abonnemanget. Jag var tvungen att skriva på detta för att få över (portera) numret till abonnemanget jag skaffat till min nya mobil. jag ville ju såklart inte ha TVÅ abonnemang men bara en telefon, då hade jag ju såklart skaffat en till mobil....grrrr ranting.gif

          De "glömde" visst säga att de lurade på mig ett till abonnemang så jag skrev ju på glatt och kunde ju använda mitt nr. På sista tiden har jag fått så anmärkningsvärda fakturor att jag ringde idag och sa att det måste vara något fel eftersom jag har två abonnemang...

          "neeeej vi kan inte göra nåt om du skrivit på avtalet" sa hon mopsigt. "Har du inga belägg för vad kundservice sa så kan vi inte göra något smile.gif" Hade tantan varit i närheten hade hon fått en spade i huvudet... snacka om fräckt att bara ha ett sätt att nå kundservice, via telefon, och sen hävdar de att jag inte kan styrka det jag säger... fy sjutton aldrig mer Telia. Inkompetenta människor... borde lärt mig från förra gången jag hade abonnemang där! den gången fick jag 75 kronor i kompensation för att min mobil inte fungerade i något nät alls, men abonnemanget fick jag dras med... ninja.gif så vad ni gör skriv brev till dem om ni ska göra nåt motsvarande så ni kan belägga det


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          mamamaggan
          Inlägg 22-05-2009, 13:20
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Optimal Telecom ändrade mitt förval till dem utan att jag ville det ! Hade Telia innan och kontaktade deras kundtjänst och ville ha tillbaka mitt gamla abonnemang utan en massa avgifter. " Går inte " blev svaret tre gånger .

          Då blev jag ilsken , ringde upp en fjärde gång och sa att jag vill tala med er chef. Den som svarade blev lite paff men kopplade över mig och simsalabim , ALLT löste sig. Förutom att sen kom det felaktiga fakturor , ringde och fick prata med en supertrevlig person som fixade bort de extra kostnader jag fått p g a att jag inte fått exakt mitt gamla abonnemang tillbaka.

          Har ingen bra erfarenhet av något telebolag , tyvärr , men nu håller jag mig till Telia iaf. Känns trots allt tryggast , de har iaf inte flyttat mitt abonnemang hur som helst utan att jag vill det.

          Kanske det bidrar också att vi har en son som nu jobbar på Telia ? giggle.gif Får bra tillgång till "inside information " genom honom.





          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 24-09-2025, 13:42
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon