Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Telia grrrrrr, Lurat mig...
          skogstroll
          Inlägg 22-05-2009, 11:08
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          jag är så jäkla arg på Telia!!! Förra sommaren skaffade jag ny mobil med Telia. Jag bad dem uttryckligen två gånger att portera mitt tidigare nummer till detta nya abonnemang. Visst skriv på avtalet vi skickar så lägger vi det numret på det nya abonnemanget. Jag var tvungen att skriva på detta för att få över (portera) numret till abonnemanget jag skaffat till min nya mobil. jag ville ju såklart inte ha TVÅ abonnemang men bara en telefon, då hade jag ju såklart skaffat en till mobil....grrrr ranting.gif

          De "glömde" visst säga att de lurade på mig ett till abonnemang så jag skrev ju på glatt och kunde ju använda mitt nr. På sista tiden har jag fått så anmärkningsvärda fakturor att jag ringde idag och sa att det måste vara något fel eftersom jag har två abonnemang...

          "neeeej vi kan inte göra nåt om du skrivit på avtalet" sa hon mopsigt. "Har du inga belägg för vad kundservice sa så kan vi inte göra något smile.gif" Hade tantan varit i närheten hade hon fått en spade i huvudet... snacka om fräckt att bara ha ett sätt att nå kundservice, via telefon, och sen hävdar de att jag inte kan styrka det jag säger... fy sjutton aldrig mer Telia. Inkompetenta människor... borde lärt mig från förra gången jag hade abonnemang där! den gången fick jag 75 kronor i kompensation för att min mobil inte fungerade i något nät alls, men abonnemanget fick jag dras med... ninja.gif så vad ni gör skriv brev till dem om ni ska göra nåt motsvarande så ni kan belägga det


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          mamamaggan
          Inlägg 22-05-2009, 20:44
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          Känner tyvärr igen det där med röstigenkänning osv.

          Gillar inte något telebolags service tillräckligt för att egentligen vilja ha med dem att göra .

          T ex så har vi digital-TV via Telia i området där vi bor , hypermodernt med fiberkabel enda in i lägenheten . Hur har inte det strulat innan vi fick det att funka med lite modernare platt- TV . Nu kodar man rätt som det är om så vi tappar kanaler , fast det vill man inte kännas vid , vi vet ju tack vare vår " inside information " vad som händer . De som sitter på kundtjänst är strängeligen tillsagda att inte låtsas om inför kunden vad som hänt alt. får inte info om det .

          Tycker för övrigt att det är många funktioner i samhället som man nu måste bråka för att få dem att funka någotsånär .


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 25-09-2025, 03:24
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon