Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Telia grrrrrr, Lurat mig...
          skogstroll
          Inlägg 22-05-2009, 11:08
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          jag är så jäkla arg på Telia!!! Förra sommaren skaffade jag ny mobil med Telia. Jag bad dem uttryckligen två gånger att portera mitt tidigare nummer till detta nya abonnemang. Visst skriv på avtalet vi skickar så lägger vi det numret på det nya abonnemanget. Jag var tvungen att skriva på detta för att få över (portera) numret till abonnemanget jag skaffat till min nya mobil. jag ville ju såklart inte ha TVÅ abonnemang men bara en telefon, då hade jag ju såklart skaffat en till mobil....grrrr ranting.gif

          De "glömde" visst säga att de lurade på mig ett till abonnemang så jag skrev ju på glatt och kunde ju använda mitt nr. På sista tiden har jag fått så anmärkningsvärda fakturor att jag ringde idag och sa att det måste vara något fel eftersom jag har två abonnemang...

          "neeeej vi kan inte göra nåt om du skrivit på avtalet" sa hon mopsigt. "Har du inga belägg för vad kundservice sa så kan vi inte göra något smile.gif" Hade tantan varit i närheten hade hon fått en spade i huvudet... snacka om fräckt att bara ha ett sätt att nå kundservice, via telefon, och sen hävdar de att jag inte kan styrka det jag säger... fy sjutton aldrig mer Telia. Inkompetenta människor... borde lärt mig från förra gången jag hade abonnemang där! den gången fick jag 75 kronor i kompensation för att min mobil inte fungerade i något nät alls, men abonnemanget fick jag dras med... ninja.gif så vad ni gör skriv brev till dem om ni ska göra nåt motsvarande så ni kan belägga det


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          Alba
          Inlägg 29-05-2009, 16:46
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          Jag var på Expert igår i annat ärende än tel.
          Säljaren frågade i alla fall vilket abonnemang jag har på min mobil.
          Jag sa att jag har Telia Refill. Men då ska du byta till detta och så beskrev han ett annat abonnemang. Det verkade riktigt bra....och är bra.......men vad säljaren inte sa det var att det är en bindningstid på 2 år........det såg jag nu när bekräftelsen kom från Telia. De försöker med alla medel. Han har säkert provision på det han säljer.

          Jag har 14 dagar på att säga upp det om jag vill......så jag är inte arg på Telia......men på säljaren på Expert.
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 28-06-2025, 00:27
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon