Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Köpa hel pall med påsko eller planteringsjord från grossist?, Någon som gjort det?
          *Ulrica*
          Inlägg 05-06-2009, 10:38
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 292
          Medlem nr: 11 481

Kan man köpa en hel pall med sådan där billig påsko eller planteringsjord (säljs för 5 för 100:-) direkt från grossist? Någon som vet en leverantör? Visserligen har jag inget odlingsrelaterat företag men sambon har firma...

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          josohl
          Inlägg 07-06-2009, 18:23
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 516
          Medlem nr: 4 341

En annan fundering är att höra med nåt stall i närheten om de har hästarna på torv. Då kan man be att få ett lass när de tömmer gödselstacken, det som ligger en bit ner i stacken är då garanterat bränt och gör underverk i trädgården. Eftersom stallen betalar för att bli av med gödseln brukar de bara bli glada om man vill ta hem lite till trädgården. Jag har två gånger snackat med ett lokalt stall och de har hört av sig när de skall tömma på våren. Jag har då kört dit med ett släp som de fyllt med "svart guld" från en bit ner i gödselhögen och det är verkligen kanongrejjer!
          (Eftersom det var just påsko du ville ha antar jag att det är gödseleffekten du vill åt, påsko är ju rätt mycket torv + en del koskit.)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 05:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon