CITAT (Gossen Ruda @ 09-06-2009, 18:19)

Nej Linus, jag tänker inte svimma. Vad får du det ifrån? Kanske står det så i Sims men här har vi det verkliga livet. Det vore bättre för debattklimatet om du slutade överdriva och överreagera.
du kanske inte hade bättre att säga än det, eller är du kanske avundsjuk ?
ja hur hade jag klarat av mitt liv utan sims!! jag MÅSTE ju bara ha ETT SPEL som visar hur man städar och har myspys! HERRRRRRRRRRREE GUD alltså vad skulle jag göra utan det spelet! tur att männen kan gifta sig med varandra annars hade jag kanske haft fru i real life. ja alltså jag blir helt hysterisk VAD hade jag gjort utan the sims! UTAN det hade jag ju kunnat begrava mig själv för jag hade ju inte kunnat fungera utan det i livet. OJ OJ

snacka om att överdriva

(syftade på mig själv nu).
ännu en gång - om jag överdriver och överreagerar vem brys sig, TYDLIGEN du.
om jag har spelberoende vem bryr sig, TYDLIGEN du. vad jag gör på fritiden kan ju kvitta.
CITAT (Aqvakul @ 09-06-2009, 18:25)

Vad då "höll med för medhållandets skull"? Det låter ju som jag höll med bara för att det skulle vara så, eller för att jag har någon särskild relation till den som skrivit inlägget.
Jag har nu flera gånger försökt förklara att jag tyckte att de tre punkterna var bra och inte bara sammanfattar diskussionen i den här tråden utan också beskriver ett vanligt förekommande tråkigt förhållningssätt från äldre, gentemot yngres nyskapande vanor.
jag förstår och håller med.
Redigerat av flaxss: 09-06-2009, 17:31