CITAT (Chamomille @ 15-06-2009, 20:09)

Ta en!
Ska väl vara
två i så fall har jag förstått, de vill väl inte vara ensamma.
Tjaaa... jag vet inte. Jag är fruktansvärt sugen. Var de tvungna att ha såna söta rosa tassar

. Men jag blev väldigt tveksam när vissa sa att de alltid luktar lite. Efter diverse kattungar, råkor, hägrar, katter osv. är mina föräldrars toleransnivå inte helt på topp för tillfället...

Och även om de inte är här så ofta så är det fortfarande
deras hus.
(Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag en skadad råkunge i badrummet just nu... (med tillstånd))Så egentligen har jag försökt glömma dem. Det gick inte så bra. Så söta bilder på alla länkarna jag fick. Funderar om man skulle kunna bygga en stor bur inne i ladan, tror ni det skulle kunna funka? Och så ha en normalstor bur inne, så kan man flytta dem lite och ha dem inne när det är kallt ute. Skulle de tåla att vara ute? Om de har varma krypin och så där? Vilda råttor bor ju också ute. Och så kan de ha värmeflaska på natten, eller nåt. Bara en tanke, jag kom på det igår. Där skulle finnas plats att bygga riktigt stort och fint till dem. Skulle de tycka det var spännande eller otryggt med två olika burar?
När man har dem i fickan eller på axeln eller de kutar omkring på mattan, kissar de var som helst då? Utan förvarning? Eller har man en chans att ana sig till det, typ när de precis har kissat så är det ingen fara sen på några timmar eller så?