CITAT (Erika i Sandviken @ 19-06-2009, 12:45) 

Trädgårdshuset i Skarpnäck ska jag absolut besöka när jag får semester.Ser ju väldigt trevligt ut.
Zeta har jag varit en gång och det som slog mig då var......ÖVERREKLAMERAT!!
Dessutom så bad jag om hjälp ,men det hade dom inte tid med *Öhhh*
-Nääää,Söderfors,Löta,Åsby,Burgers i Köping,Mobackes,Lindesberg slår Zeta med hästlängder.*min åsikt*
Erika,
när det gäller Zetas tänkte jag ofta (för några år sedan) "underbemannat/överreklamerat"......och dyrt!!
Men lite har jag ändrat mig! Har man tid att gå omkring ett tag och verkligen kolla igenom vad som finns så har de väldigt många sorters växter. Det är nummer 1, tycker jag. Sen bör personalen vara 
serviceminded!!! Det ser man inte alltid på Zetas, men inte alltid på andra ställen heller....men de 
kan också vara mycket hjälpsamma och de är 
kunniga!
Nu är hela stället ombyggt dessutom och det borde bli till det bättre, men jag har inte varit där och kollat ännu.
I övrigt håller jag med dig - många ställen slår Zetas, men de är ändå värda att åka till för de som bor i Sthlms-trakten!
Hmmmm........dessutom finns ett bra ställe alldeles nära Zetas......heter 'Hannas trädgård' tror jag (eller liknande. Det brukar också bli rekommenderat för besök!