Nä jag tycker att vi ska ha förbud och lagar och regler, för vad händer om vi släpper allt fritt, är det bara alkohol och tobak det gäller eller ska det gälla knark åxå?alla andra regler som vi har i samhället ska vi strunta i dom åxå, tex köra bil på vilken sida jag vill.
Vuxna är inte alls tvungna att testa allt som är förbjudet, jag är helt säker på att dom flesta av oss följer dom lagar och regler som finns, tror inte på att bara för att spriten blir fri och billig att vi får ett lika bra samhälle för det,nej dödstalen kommer att vara högre och misshandel våldsbrotten kommer åxå att öka.
MRLINDELL alkolister ska ej dricka alkohol över huvudtagen att dom blir avundsjuka vad har det med saken att göra,det är väll bättre om alla kan vara tillsammans utan alkohol och ha trevlig endå.
En sak till MRLINDELL är det du som ska bestämma vad nya forumsmedlemar ska skriva om? och om det är så hur många inlägg ska han få göra för att svara i en sådan här tråd?
Tycker att hela den här frågan är mycket intressant hoppas att tråden får bli lång och att vi kan vara sams.
--------------------
Problemet är inte de onda människorna utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King. Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T. Att inte cykla är att gå för långt.
Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
|