Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Irriterad o less på Trädgårdsblogg.se
          CillaM
          Inlägg 09-07-2009, 22:40
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 419
          Medlem nr: 4 901

Nu under kvällen har jag försökt komma in på trädgårdsblogg.se, något som ofta är svårt. Kommer man väl till inloggningsknappen så funkar det inte att logga in. Och kommer man så långt att man kan logga in, så kan man ofta inte gå vidare. Och kan man gå vidare och skriva så funkar det inte med bildinläggen. I mitt fall just nu så 'fanns det inte tillräckligt med minne'. Asså, sidan är jättetrevlig men funkar det inte 8 gånger av 10 så vill jag bara skita i det. Det är som att sitta 10 år tillbaka på nätet för att få det att funka, segt, ohållbart och totalt opålitligt. Bläää.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          malin72
          Inlägg 11-07-2009, 15:32
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

jo jag är också trött på hur det är där inne....när man inte ens kommer in och när man är inne så hinner man göra ett inlägg sen ska man gå runt till andra så poff error ranting.gif
          varför jag valde dom....bara för att det är svenskt och för att man kan få blogg vänner men trädgårdar man ev kan få besöka och roligt att se hur det går för alla i vårat avlånga land tummenupp.gif

men när man ena dagen får ett meddelande att man inte ens finns där - ev borttagen unsure.gif då blir man lite förvirrad.
          dom skriver att det ska bli bättre men jag är less....jag vill inte byta för jag har mina *bloggvänner* där inne men det verkar som att många ev är på väg därifrån -cry-.gif trist att dom inte kan skriva till alla vad som pågår när man mailar ang sina problem sad.gif

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-09-2025, 04:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon