Jag undrar om det finns någon annan förklaring, än att det är systemfel hos odla.nu..är så djävla trött på det här,segheten kommer i perioder och har så gjort under en lång tid..har ingen betydelse vilken dator jag sitter vid eller vilken vebbläsare jag använder, har 100/100 fibrer från BBB,even min arbetsplats har bra lina samma sak där.
Sedan rätt som det är, så fungerar forumet bra en period,ok tänker man då är väll forumet fixat men icke sa nicke. En annan sak som jag tycker är dåligt varför är det ingen Admin på forumet som visar sig och tar del av forumet? det är inget bra med ett forum där ingen ansvarig är deltagande.Det är inte att vara närvarande som Admin och plocka bort trådar med porr och annan skit,att vara närvarande menar jag att Admin skall gå in i vissa trådar som den här och deltaga i pratet det finns hur många sådana här trådar som handlar om segheten på odla. nu INGEN ADMIN har så som jag sett varit inne och sakt något, det är dåligt.
--------------------
Problemet är inte de onda människorna utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King. Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T. Att inte cykla är att gå för långt.
Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
|