CITAT (Nauti @ 12-07-2009, 12:56)

Fungerar för oss andra så det är ju uppenbarligen inte forumet det är fel på.
Nu skriver jag ett inlägg till fast jag hade bestämnt mig för att låta Odla.nu ligga i träda ett tag.
Men jag måste få kommentera ditt inlägg Nauti, du menar att det är fel på min stationära dator, min laptop, och min sons helt nyinköpa dator, samt fel på flertalet av datorerna på mitt jobb? Eller menar du att det är mej det är fel på?
Faktum är att det BARA och då menar jag BARA odla som går segt och otroligt långsamt att ladda upp, inga andra sidor från forum el liknande är det problem med...
Värt att notera är att det inte är alltid som Odla segar, och då vaknar ju hoppet varje gång om att det ska fungera som vanligt, men hittills och jag blivit lika besviken varje gång...Och vad jag förstår är det ju inte bara jag som har dessa problem med ENBART odla.nu.
Så du har inte riktigt rätt Nauti när du säger att det fungerar för er andra, det kanske fungerar för en del andra, men långt ifrån alla.
CITAT (andersen @ 14-07-2009, 14:33)

Jag undrar om det finns någon annan förklaring, än att det är systemfel hos odla.nu..är så djävla trött på det här,segheten kommer i perioder och har så gjort under en lång tid..har ingen betydelse vilken dator jag sitter vid eller vilken vebbläsare jag använder, har 100/100 fibrer från BBB,even min arbetsplats har bra lina samma sak där.
Sedan rätt som det är, så fungerar forumet bra en period,ok tänker man då är väll forumet fixat men icke sa nicke. En annan sak som jag tycker är dåligt varför är det ingen Admin på forumet som visar sig och tar del av forumet? det är inget bra med ett forum där ingen ansvarig är deltagande.Det är inte att vara närvarande som Admin och plocka bort trådar med porr och annan skit,att vara närvarande menar jag att Admin skall gå in i vissa trådar som den här och deltaga i pratet det finns hur många sådana här trådar som handlar om segheten på odla. nu INGEN ADMIN har så som jag sett varit inne och sakt något, det är dåligt.
Tack Andersen för ditt inlägg, det belyser precis problemet så som jag upplever det. Även jag är ruskigt trött på att få höra att det är hos användaren felet ligger och inte hos Odla.
Det skulle verkligen vara på sin plats med en uttalande av Admin vad gäller dessa problem. Men det verkar inte finas något intresse för att förklara varför det blir så här?
Det är inte kul att forumet tappar deltagare i samma takt som nyreggade spammare dyker upp med diverse bilder...