Jag köpte en ny för några veckor sedan, En Canon Powershot SX10 IS. Det är än kompaktkamera med långzoom, så jag kan fota småfåglarna. Men den har även en jättebra makrofunktion. Den är lite för stor att bära med sig, men annars är den toppen.
På min blogg
Pius och Co finns det bilder med den nya kameran.
Pius