i söndags var vi(mamma, pappa och jag)och mammas 2 bröder och hälsade på deras cancersjuka föräldrar(mormor och morfar). då bestämde vi med min morbror P att vi skulle riva en rutten altan på den gemensamma sommarstugan. nu har min morbror P tjurat i hop det för att min andra morbror K inte vill vara med då han redan har en egen friggebod några mil där i från. så nu har min morbror P skält på sina cancersjuka föräldrar som är hundvakt i bland åt K, bara för att de inte orkade vara barnvakt åt hans livliga son på 4 år. han har försökt manipulera ut sin bror, K, ur sommarstugan mm. det har även kommit rykten att p har pratat skit om sin bror K. P har även beskyllt grannen i soommarstugan för att ha vält våran båt upponer i vattnet. mormor och morfar ringde gråtande till oss och berättade om det där med hundvktningen, gråtande. vad ska jag göra? personligen så tycker jag inte om morbror P. jag retar mig fortfarande på att han beskyllde mig för att ha vält ut en skål med chips, det var faktiskt hans son.
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
|