CITAT (smörblomma @ 25-08-2009, 23:06)

Hängs inga ut "på det sättet" Bara bra stil att berätta vad som egentligen hände vi är många som vet men få vågar säga öppet det är Odla i ett nötskal och den som hade många identiteter tiger som vanligt.
Jag vet att det är en del som påstår sig veta sanningen men till dags dato har jag inte sett ett enda bevis för att påståendena skulle vara sanna. Du påstår dig ha den absoluta sanningen, nå så fram med den då du som är så modig. Man kan inte bara anklaga någon utan att lägga fram bevis. För mig är man oskyldig tills motsatsen bevisats. Vederbörande har förnekat det hela så vad skulle det ge att hon gav sig in i diskussionen ytterligare? Ni som säger er ha sanningen tror ju ändå inte på henne. Spekulationer är inga sanningar men vet du vad som är sant så tycker jag verkligen att du ska berätta det för hittills har du bara antytt. Har du bevis så fram med dom annars så är du ju lika feg som dom andra som "vet" men inte vågar.
Ja jag tycker att det är fel att hänga ut och anklaga folk när man bara antyder något och undanhåller bevisen.
Redigerat av *Stintan*: 26-08-2009, 07:13