Medlem
Antal inlägg: 4 111
Medlem nr: 5 006
Jag tycker det är synd när trådar tas bort så här. Man kan väl låsa tråden och ta bort de sista inläggen! Den tråden hade behövs tycker jag för att visa nya vad som hänt.
Oj såg inte att aqvakul skrivit inlägg om samma sak....sorry!!
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jag vill bara skriva så mycket för era hälsningar...det värmer mycket för , ja det kanske låter konstigt men för mig är odla och alla odliater mig nära och vi har samma tokiga växtgalna intresse och även mycket annat, så när allt har varit så jobbigt att jag inte har orkat så har jag tänkt ibland - hm jaha hur ska jag nu bara stövla in igen och börja skriva och om vad tyvärr så löste det sig genom denna tråden (som jag nu ska börja gå igeonm) lite trist eftersom att det är inte med allt bråk jag vill se på odla...men men, ändå känns det bra att den nu är där igen
som att jag inte har nog med att ta igen alla andra trådar i alla växt trådar med
men tack vänner för att ni gjorde min *tillbaka gång* lätt och jag har saknat er...
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (malin72 @ 04-09-2009, 12:01)
jag vill bara skriva så mycket för era hälsningar...det värmer mycket för , ja det kanske låter konstigt men för mig är odla och alla odliater mig nära och vi har samma tokiga växtgalna intresse och även mycket annat, så när allt har varit så jobbigt att jag inte har orkat så har jag tänkt ibland - hm jaha hur ska jag nu bara stövla in igen och börja skriva och om vad tyvärr så löste det sig genom denna tråden (som jag nu ska börja gå igeonm) lite trist eftersom att det är inte med allt bråk jag vill se på odla...men men, ändå känns det bra att den nu är där igen
som att jag inte har nog med att ta igen alla andra trådar i alla växt trådar med
men tack vänner för att ni gjorde min *tillbaka gång* lätt och jag har saknat er...
Odla blir som en del av verkliga livet. Man ryker ihop blir förbannad, tjafsar lite och sedan är det bra och man går vidare. Nya trådar, både roliga och tråkiga kommer och går, så är det även i livet. vill vi ha ett levande forum får vi hjälpas åt att stävja dom värsta påhoppen och övertrampen, på samma sätt som man uppmuntrar och stöttar i svåra stunder.
Jag/vi har saknat dej också malin.
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2