CITAT (Irene_L @ 04-09-2009, 11:55)

Oj vad snabbt trådskaparen försvann...nu är h*n gäst. Så synd att h*n inte vill vara kvar!
Då återstår frågan, "multimedlem" (någon med fler nick) eller frivilligt borttagande?
För min del, är det inget att diskutera, då trådskaparen inte är kvar av någon anledning.
CITAT (Motti @ 04-09-2009, 11:26)

Jag måste protestera !

jag tycker det här Forumet är väldigt bra

en av de bättre jag varit på ,och jag har varit på riktigt dåligt skötta forum där okvädningsorden och snuskigheter och hot haglat på medlemarna ingen Moderator fanns det heller till slut.Här har vad jag upplevt aldrig ribban legat högt för de flesta här är respektfulla mot varan ,trevliga hjälpsamma på alla vis.Jag tycker det är bra att inte Moderatorn lägger sig i precis allt och tycker si eller så eller hackar sönder trådar med sina åsikter.
Visst finns det folk som inte kan sköta sig utan måste jäklas och komma med spydigheter och annan smörja men hittills har inte jag uppmärksammat någon sådan här 
inte under min tid här i alla fall.Det här är ett stort Forum med många trådar inte så lätt kanske att ta hand om det fullt ut varje dag då skulle det vara ett dygnet runt jobb att vara Moderator här.
Håller med dej fullt ut.
Dom som gör så, kan man låta bli att svara bara, så får orden ingen effekt, och då är det inte kul att vräka ur sig skit längre.

CITAT (*Stintan* @ 04-09-2009, 14:04)

Det viktiga är väl att den las in igen eller hur? Hur man än vänder sig så lär det aldrig finnas något forum där alla är 100% nöjda med allt.
Sen tycker jag att man ska ha i beaktande att Småprat - ej trädgårdsrelaterat tillkom just för att man skulle slippa tjafs&tramstrådar i Trädgårdsavdelningen. Tål man inte att det är lite högre i tak så kanske man ska hålla sig ifrån Småprat. Gillar man inte vissa trådar så struntar man i dom, hur svårt kan de va?
Håller med där också.
Forumet har klarat sig utan moderatorer i tio år, så det lär nog fungera i fortsättningen också.
Ansvariga läser och tar till sig våra åsikter, men det är i slutändan vi själva som sätter ribban och avgör hur forumet ska vara.
Redigerat av pejori: 04-09-2009, 14:27