Jag har varit medlem här ett bra tag, men har så svårt för strukturen så jag blir aldrig så där "biten" som jag egentligen borde, eftersom intresset för odling är en stor del av mitt liv.
Jag har kontaktat Göran på mail och frågat om de har några planer på att förbättra forumet, det finns ju väldigt mycket bättre lösningar än den odla.nu använder. Men jag får inget svar!
När man sedan ser spaminlägg som inte tas bort direkt så börjar man ju undra hur det sköts och hur säkerheten är.
Det saknas moderatorer som kan hänga med i de diskussioner som uppstår och gå in och tala om var ribban bör ligga och varna folk när de trampar över.
Jag tycker att det är rent utsagt oförskämt mot alla er som besitter en sån kunskap och är villiga att dela med er att inte ge er ett väl fungerande forum för det.
Troligen kommer jag att tröttna till slut.. men jag försöker hålla i så länge jag orkar ;-).
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
Det jag personligen skulle vilja ha, är en "anmäl inlägg" knapp. Med tanke på att det emellanåt dyker upp reklamlänkar (se ecoplugg) eller porrspam, så går det lättare för Ingemar och Göran, att knipa dom fortare.
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2