Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
nu tänker jag kika in om ett par minuter..måste lära mig att sakerna sitter på fel plats bara hoppas att man hänger med bara men är ju inte lika snabb i fingrarna längre haha
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
CITAT (malin72 @ 04-09-2009, 22:12)
nu tänker jag kika in om ett par minuter..måste lära mig att sakerna sitter på fel plats bara hoppas att man hänger med bara men är ju inte lika snabb i fingrarna längre haha
Sorry Malin! Har nyss kommit hem och är tvungen att gå och lägga mig..................kanske att vi ses till veckan
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (Gillan @ 04-09-2009, 22:23)
Sorry Malin! Har nyss kommit hem och är tvungen att gå och lägga mig..................kanske att vi ses till veckan
japp det gör vi, jag är där inne nu natti natt och hälsa
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"