Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> urrrrrk
          anne-li i olofst...
          Inlägg 09-09-2009, 19:57
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem nr: 1 876

Tänker på inledningen av dagen: Ramlade ut i uterummet för "vakna-ciggisen" kl 06,00; satte mig som vanligt i skräddarställning i soffan, och efter en cigg, stack jag fötterna i tofflorna, kände att jag trampat på något och tänkte"snig...el" urrrk! in fixa mackor o frukost, ducha och efter att ha ätit ut igen med maskaran i högsta hugg, då hade det ljusnat så jag såg vad jag trampade i en halvtimma tidigare; en död mus. jag skall inte beskriva hur det kändes eller hur musen såg ut, men jag har en svag illamående känsla även nu 13 tim senare....... J-a katter..... (inte mina, dom var inne!!!!!!!)

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Motti
          Inlägg 10-09-2009, 22:26
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Min katt tog in en mus två dagar innan vi skulle ha husvisning,hörde honom rumstera om i trappen på kvällen innan men trodde det va leksaksmusen confused.gif kvällen efter !alltså kvällen innan husvisningen sat gubben och jag och tittade på TV när jag såg något i ögonvrån som kilade in under soffbordet -fear-.gif då slog det mig att det va nog en riktig mus han hade in kvällen innan wacko.gif Ja så gubben och jag fick ge oss ut på musjakt kl:2300 på kvällen,vi fick ut den genom ytterdörren till sist,men det hade just varit snyggt om en mus kommit och kutat över golvet på husvisningen crazy.gif undrar om vi fått sålt då ? confused.gif Sen vi flyttade ut på landet har katten inte tagit in en enda mus !

Citera
          MariaS
          Inlägg 11-09-2009, 08:52
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem nr: 2 930

CITAT (Motti @ 10-09-2009, 23:26) *
          Min katt tog in en mus två dagar innan vi skulle ha husvisning,hörde honom rumstera om i trappen på kvällen innan men trodde det va leksaksmusen confused.gif kvällen efter !alltså kvällen innan husvisningen sat gubben och jag och tittade på TV när jag såg något i ögonvrån som kilade in under soffbordet -fear-.gif då slog det mig att det va nog en riktig mus han hade in kvällen innan wacko.gif Ja så gubben och jag fick ge oss ut på musjakt kl:2300 på kvällen,vi fick ut den genom ytterdörren till sist,men det hade just varit snyggt om en mus kommit och kutat över golvet på husvisningen crazy.gif undrar om vi fått sålt då ? confused.gif Sen vi flyttade ut på landet har katten inte tagit in en enda mus !

...ja man ska väl roa sig in i det sista och spara på godsakerna giggle.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 31-07-2025, 20:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon