CITAT (Berith @ 12-09-2009, 12:36)

Fast det står faktiskt Äldre behandlas värre än djur. Petitesser kanske...
Och visst är det väl typiskt Netha att dra igång en tråd med ett diskussionsämne som det lätt kan bli bråk av, och sen inte visa sej igen förrän på sidan 14 eller nåt? (Om ni nu måste kasta saker på mej så ta färska fina tomater för det har jag inga.)
Eg borde jag kanske kastat ruttna såna på dig ... men näää ... så lågt sjunker jag inte.
Snälla Berith .. om det nu är så typiskt för mig att starta bråktrådar så är jag väldigt tacksam om du letar fram några st och lägger ut länkar här.
Du brukar ju vara duktig på att hitta gamla...
Kollade nu och räknade bakåt ... Berith ... du skrev inlägget 14 TIMMAR efter min trådstart och klagade på att jag inte skrivit några fler inlägg.... betänk då att vi hade natt emellan och då brukar iaf jag sova.
Jag läser inte på Odla.nu varje dag ... jag har dagar/dygn då jag sover 18 - 19 tim, dagar då jag knappt orkar sitta upp och inte hjälper det att jag köpt laptop, jag orkar inte surfa liggande heller ..
och inte är Odla forum det första jag tänker på när orken kommer ... just nu väntar vi på "larm" ... ta hand om barnbarn som ska få syskon vilken dag som helst.
Ha ett fint slut på lördagskväll och en fin söndag!