CITAT (Nauti @ 22-09-2009, 06:11)

Det här är katastrof, men när värre saker görs i vetenskapens namn i form av all djurförsök, då reagerar ni inte ens? Hur tänker ni egentligen? Flera hundra individer dör varje dag genom plågsamma experiment i klass med det här. Det kanske också är någonting ni borde reagera på?
Vad vet du om vad jag reagerar på?
Vet du vilka föreningar jag är med i?
Vet du min åsikt om djurförsök? Vet du om jag är vegan eller vegetarien eller köttätare???
Jag var med i nordiska samfundet mot plågsamma djurförsök långt innan du förmodligen kunde stava till det, eller ens var född.
Likaså Greenpeace, du var knappast ens påtänkt när jag gick med som medlem, men likväl vet du mest och bäst som vanligt. Är medlem i ett flertal andra föreningar som jag inte ens gitter att rabbla upp här, för det angår inte dej eller nån annan.
Inte ett skit vet du! Du bara tar för givet och gillar att provocera, du tror att du sticker ut med dina åsikter och är den enda som vågar säga något... lägg ner nu, det är kränkande att läsa vad du tycker och tror om oss andra, du tar så mycket för givet att det är sorgligt att du ens uttalar dej.
Eller för att uttrycka det som du brukar göra: