Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Lägga in signatur, Hur gör jag??
          Monica B
          Inlägg 26-09-2009, 17:19
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 194
          Medlem nr: 21 546

Jag har försökt att lägga in en signatur som kommer med automatiskt i mina inlägg. Jag har en .jpg bild som jag hittills har använt mig av men då har jag laddat upp den bilden varje gång jag skrivit ett inlägg. Det blir ju lite långsamt att hela tiden ladda upp signaturen i varje inlägg. Vore fint om det gick att få in den automatiskt i varje inlägg. När jag går in på "ändra signatur" i min kontrollpanel och klickar på "infoga bild" så kommer det upp ett fönster där jag skall skriva in en webb-adress för bilden. Jag har inte bilden ute på nätet utan i min dator. Varför är det så att det kommer upp ett fönster som vill ha en http:// länk? Hur gör jag för att lägga in min bild så att den laddas automatiskt vid varje inlägg?

Bifogad fil  Signatur.jpg ( 4.9k ) Antal nedladdningar: 8

--------------------

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Monica B
          Inlägg 26-09-2009, 18:12
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 194
          Medlem nr: 21 546

Jo, men det är exakt det jag gjort (försökte beskriva detta i mitt tidigare inlägg), dvs gått in i kontrollpanelen och Personlig profil osv och när jag kommer till att "infoga bild" som finns i menyraden så får jag bara upp ett fönster där jag kan skriva in en http://-adress. Jag kan alltså inte söka upp en bild i min dator och infoga den! Såhär ser fönstret ut jag får upp:

Bifogad fil  Image2.jpg ( 10.3k ) Antal nedladdningar: 16

--------------------

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 04:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon