CITAT (Solstorm @ 06-10-2009, 20:35)

Mitt svar på den frågan: Allt krut du har! Numera läggs i stort sett alla forskningsresultat ut på nätet. Jag tror inte att någon är beredd att tro på något bara för att någon säger så. Jag har själv en sjukdom där våra främsta auktoriteter i Sverige på området vägrar att tillgodogöra sig forskning gjord detta seklet som visar att deras egna forskningsresultat från förra seklet är felaktiga. Men vi är många som hjälps åt på nätet att upptäcka forskningsresultat, vi delar med oss av våra erfarenheter till varandra, (en del har lyckats hitta bra läkare utomlands) och vi köper vår medicin helt lagligt på nätet. Detta hade vi inte vågat göra om vi inte haft möjlighet följa den aktuella forskning som finns.
Jag tror att det är svårt att framstå som trovärdig utan att referera till forskning som gjorts.
Rätta mig om jag har fel, men som jag förstår det har ingen forsknings gjorts alls, utan detta är helt och hållet christas egen upptäckt med en magisk nyckel til västerländska sjukdomar och helt ouftorskad mark hos vetenskapsmän.