och det tog en himmla tid innan jag fick med den hem (hämtade den 14tiden och hade den hemma hos mig vid 19.15tiden).
jag skulle ta bussen och hämta den i grannbyn (10min bort) och chauffören i bussen sa jag skulle lägga mitt paket i bagageutrymmet jag åkte med bussen 14.25. så jag la det där och åkte iväg. sedan när jag skulle gå av så gick jag upp först och skulle ut hämta mitt paket men då blockerade bakdörren på bussen luckan som jag skulle öppna. och när jags edan skulle ta mitt paket så kör han IFRÅN mig! och jag springer som en dåre (så mycket att jag fick rejäl astma och tärningsverk idag). så jag springer från den hållplatsen efter bussen och gapar och skriker och viftar och springer fram till nästa hållplats och skriker stanna bussen. men nepp bussen med mitt paket åker vidare hela vägen till borås och borås blir typ 35-45min ifrån mig.
så jag ringer till kundtjänst på västtrafik och förklarar allt och hon tar mitt nummer och försöker lösa allt, sedan skulle hon ringa tillbaka till mig. men jag väntar 2tim ingen har ringt då va kl vid 17tiden. så jag ringer till kundtjänst (måttligt irriterad) och skickas vidare till att ringa till bussgods i Borås. och där så säger hon ditt paket har åkt tillbaka med samma buss och att jag skulle möta upp bussen och hämta mitt paket vid närmaste hållplats. men då hade hon i kundtjänst GLÖMT att ringa tillbaka till mig och säga det!!! den bussen med mitt paket skulle va hos mig vid 16tiden. så istället så är mitt paket på bussen i bussgaraget (som är i utkanten av grannbyn) så jag får rusa iväg åka med en buss vid 18tiden och kommer fram till deras garage och hämtar mitt paket och så missar jag bussen tillbaka kl 18.30tiden
så jag får vänta till bussen som går vid 19tiden och så typiskt hade mitt busskort för lågt värde så jag var tvungen att ladda 100kr. men sedan hemma kl 19.15 och kan äntligen packa upp mina vackra trilling blomma.
så man är lite mör idag men är ändå jätte nöjd med köpet.