Nu står tre o gör reklam för att avskaffa fasta nätet ute på vårt köpcentrum, jag kanske ska stå där och ha en egen kampanj
I allafall så damp tillslut telefonen ner på konsum efter att jag gett upp då inte ens personen jag ringde på tre kunde se något ärende längre eller hade någon aning om vad som hände, tyvärr tack och hej så var det inte mer med det. Jag förlikade mig med tanken på att ha förlorat min telefon för alltid och skulle säga upp abonnemnaget (går som tur är ut i januari) när mitt BREDBANDSABONNEMANG (tre) ballade ur. Ringde och fick tips om vad det kunde vara, frågade samtidigt lite försiktigt om min telefon.. Ja den, den ligger på konsum bara att hämta.

hemma låg lappen i brevlådan, bara att hämta ut en ny telefon (det tog bara nästan FYRA månader, TRE hade väl passat bättre). Den jag fick ut var grå, inte lila, kanske därför det tog sådan tid??????????????
Nåväl, nu är jag utan internet istället, allt kan ju inte fungera samtidigt. Grabben jag pratade med först hade visst fel, så jag har väntat på ett onödigt chip en vecka som inte fungerar. Spännande och se hur länge jag ska hålla på med detta