Många män är nog otrogna för spänningens skull. Gifta män som är otrogna tillsammans med en singelkvinna får ju också maximal uppmärksamhet och de behöver inte tänka på alla måsten i hemmet osv.
Efter många års äktenskap och barn i yngre tonåren blir det kanske lite si och så med sexlivet ibland. En kille jag känner sa att det var väldigt svårt att få till det eftersom lägenheten för det mesta var full med tonåringar.
Vill ni kolla hur det är med männen så är det bara att gå in på Aftonbladets chat. När jag var singel trodde jag i min enfald att jag ibland hittat någon intressant singelkille men det kröp ju snart fram att de var gifta. Det gick dock aldrig så långt att jag träffade dem ir.
En väninna till mig var tillsammans med en gift man i flera år i väntan på att han skulle skilja sig. Han sa redan från början att han snart skulle göra det eftersom äktenskapet inte fungerade längre. Till slut insåg hon dock att han inte skulle göra det.
En manlig arbetskamrat till mig berättade att han följt med en kvinna hem en gång och just när de höll på som bäst så kom mannen hem. Han hoppade ut naken genom fönstret med kläderna under armen. Han kom ut innan mannen nådde sovrummet men hon skulle nog få svårt att förklara de nakna fotspåren i snön...
|