Jag måste nog säga att mina regnkläder som jag köpte för 4 år sedan för 159:- har hållit minst lika bra som min dickrisons för 700:-. De billiga från ullared har jag haft ute på stugan och dickrisons i stan.
Köpte även en hushållsmaskin, Melissa för 199:- som kostade 499:- i Uppsala. Den fungerar ännu.
BH-ar i massor, för 79:-/st. Lika bra kvalitet som Lindex.
Massa hygienprodukter, samma sorter som ute i vanliga handeln, för mindre än en tredjedel av priset om man jämför med min ICA. Men visst, sånt hittar man även på Rusta och ÖB, men blir inte att jag åker till såna ställen då det är 7 mil till närmaste.
En massa kläder till min man, det var mycket där som han gillade, mer till honom än till mig.
Jo, sen köpte vi var sin vinterjacka av modell arbetarjacka, orange till mig och gul till han, för 199:- stycket. De har kommit väl till pass mörka vinterkvällar när vi varit på långpromenad.
Visst, finns mycket skräp också, precis som på ÖB och Rusta med flera affärer, men letar man hittar man riktiga fynd på GeKås.

Skulle jag bo nära skulle jag nog vara stammis...
TV-programmet var ganska fnissigt, mest skrattade jag (med, inte åt) mannen med tändvästskan. Skön lirare det.

Men att shoppa hela årets lager på en och samma gång, nä det skulle jag inte göra.