Så, efter knappt ett års perfekt börjar det.. Där jag bor har vi kompisar när vi köpt mobiler konstaterat att tre har bäst täckning. Jag kollade i affären, ja, det stämde tre hade bäst teckning. Skaffade mobil och fast abonnemang med tre. Inga próblem. Tills i våras. Vi har alla fått sämre och sämre täckning, det senaste har jag haft endast nödsamtal. Min telefon gick i samma veva sönder så den åkte in på service. Bara det en historia i sig (morr) men nu har jag en ev. fungerande tel igen. Åter till täckningen! Enligt deras karta på internet har vi täckning. Jag lyckades få tillräcklig täckning en dag för att ringa och felanmäla. Efter en del tid fick jag ett röstmeddelande på min mobil(hade ingen täckning när de ringde tillbaka...). Det var hål i täckningen i området jag uppgav, därför kunde jag UPPLEVA det som om samtalen bröts. Såbra då, då kan jag sluta uppleva det så så blir det nog bra. Men summan av kardemumman, de kan inget göra åt det för min avtalsadress är ej här. Saken är den att jag Både på dator och mobil påtalade att det är HÄR det ska fungera. Sedan har jag en annan adress dit räkningen skickas. Ingenstans på deras hemsida läser jag att det är bara på avtalsadressen som han sa det gäller. Nu har ju "alla" här tre så de får felanmäla, men i allafall. Så urusel service eom jag fått av tre trode jag inte var möjlig. Det här är bannemej droppen. Och, VEM behöver en MOBIL som enbart fungerar i huset där man bor?? Iden är väl att man ska ha den på ALLA andra ställen??? Jag har min mobil som enda telefon, så jag är verkligen beroende av den, vilket gör mig ännu tokigare. Nu väntar jag bara på att det mobila bredbandet ska försvinna och samma visa upprepa sig där..
Någon mer som fått försämrat tre mobilnät eller är det vara bara vi i detta hörnet av Sverige?
--------------------
Killerq Mini Wrigg.jpg
|