Jag förstår inte riktigt hur man 1) Får PLATS med ett helt urs förbrukning av kläder, underkläder, hygienprodukter, leksaker etc hemma, och det för 6 personer? Jag skulle nog behöva hyra ett förråd

Sedan undrar jag hur man kan handla allt för ett år och sedan inte handla något mer på ett år.... Jag gillar att handlar lite då och lite då

Begriper inte heller hur man kan veta exakt vad man behöver ett årframåt och hur mycket. Vissa saker är väl iofs ganska självklara (som schampo eller så) men hur mycket? Jag har absolut ingen aning om hur mycket schampo vi använder per år

, eller fryspåsar, tvättmedel, underkläder etc. Och då brukar jag ändå kallas organiserad

Men jag misstänker att ekonomiskt är det kanske inte helt optimalt att köpa på det sättet, eftersom det handlar som så stora summor blir det lätt att man slänger ner "lite extra" eller "något kul" som man egentligen inte behöver, eller redan har...... Och handlar man för 10 000 känns 1000 mer eller mindre kanske inte som så mycket, men 1000-tals kronor "onödiga" saker blir en hel del på en vecka eller några år.