Nu känner jag inte till märket carioca, dom flesta italienska märken är ju inte för vinterbruk.
Dom dukar Ralf pratar om har ja i alle skåp. Nu är dom tvättade för i år och sedan ha rjag nästa vår samma problem igen som alla år innanm var skall denna duk ligga
Vi köpte också bil under 6 meter p.g.a. bärje och bro avgifter sdamt alle bompengar i Norge.
Men vi hade problem i Sassnitz när vi hade en cykel med oss. Där fick vi lägga till en hel del.
Är avloppstanken isolerad? Har ni luftburen eller vattenburen värme?
Har ni Alkovebil eller integrerad? Vi har ju alkovebil men jag kommer inte dit upp. Jag sover på soffan och det är bäddad alltid för mig. Kanke lite tråkigt men det bryr jag mig inte om. Har där min uppblåsbara bäddmadrass så att jag kan ligga där. Annars kunde inte jag åka med.
Klura tt det dyker upp skyltar lite här och där det förstår jag. Det är, tyvärr, inte alla som sköter sig. Och det där med att parkera eller övernatta eller campa, ja det är en stor fråga. Jag tycker att många husbilsägare drar det till sin spets.
Många fina ställplatser finns i tyskland. Vi var i norra tyskland i Septe,ber och var bara på ställplatser.
Elisabeth