CITAT (Aqvakul @ 28-11-2009, 22:31)

Flåt, men ingick det inte i överenskommelsen att tråden skulle anmälas som anmäld typ: anmäld

Hur gör jag det utan att öppna tråden?
Ska jag få skit för det också, så skiter jag väl i det i fortsättningen. Samtidigt så klagar folk högljutt över spamet. Inte lätt att vara folk till lags...
Det är väl inte första gången som man får det svaret, eller hur?
Jag har dragit ner mycket på mitt anmälande, och nej man behöver inte anmäla fast man ser att det är spam, det är ju upp till var och en.
Dock tycker jag att det är väldigt obehagligt och ffa kränkande att det räcker med att bara öppna en tråd i ett trädgårdforum och få fram avancerade porrbilder, det stör mej iaf.
Ni som tycker att det inte spelar nån roll, inte stör er, inte har ont av det, etc etc, tänk på att det nästa gång kan vara en trädgårdintresserad tonåring som undrar vad detta är för en tråd och öppnar den, istället för blommor så är det analsex...trevligt...
Det är också jättebra att snabbt få tillgång till olika sajter som säljer både det ena och det andra som är narkotikaklassat...
Men som sagt, ni som i skiter i vilket, fortsätt med det, men klanka inte på oss som helst inte vill ha in porren eller missbruket i våra vardagsrum
Men jag är enig med er andra, nu anmäler jag ingenting längre, så kan ju ni som tycker att "det inte är så farligt" se hur det är...