CITAT (flaxss @ 04-12-2009, 16:37)

har inte sagt att någon åsikt är rätt eller fel, men man får ändå ha en åsikt. jag håller med clivia i mycket men jag får om jag vill säga min åsikt i det andra som man inte håller med i. på samma sätt som du gör och clivia gör och som många andra på ett forum gör. det är väl rätt normalt.
krigar är väl ett starkt ord diskuterar är nog närmare.
och har du någon åsikt/tycker emot om citronplanta odling så får du gärna säga emot och diskutera emot mig eller andra om du vill gör inte mig nåt. och varför skulle det göra mig nåt. det är bara kul att diskutera.

Kan säga att jag har noll kunskap om dessa växter och därför säger jag varken bu eller bä...
Mer än att
jag vet att frukt tar kraft från en planta och mår den inte bra, ska frukten bort.
Men för övrigt kan jag inte säga något om dom.
Om man sedan pratar om en växt citron eller citrus är väl igentligen skit samma och vad det finns för arter, när det är just en citron som mår skit.
Sedan finns det antagligen massor av sorters citroner, precis som med all frukt, då får man ta dom
generella åtgärder som gäller för just fruktsorten och inte
specialsorter.
Alla kan inte vara så proffsiga som du är, när det gäller citrus i allmänhet, och därför kanske man ibland ska hålla diskusionen just på
amatörnivå...
För övrigt håller jag med dej om, att det är kul att diskutera
...