Jdet är ett bra alternativ än att gå lös ute utan matkälla eller gos.Men det kan finnas någon där ute som saknar henne väldigt

Tyvär vet inta alla hur man går till väga när man letar efter sin bortsprugna katt,det är inte alltid tvärsäkert att en vilsen katt inte är saknad,jag vet efter erfarenhet !min( vår ) katt som jag hämtat på katthem vaccinerat kastrerat vårdat hos veterinär föresvann helt plötsligt ,en dag några dagar efter såg jag till min fasa att min katt "bortskänktes "jag och sonen åkte ditt och skällde ut dom efter noter kan jag säga !hon hade matat in vår katt eftersom hennes barn tyckte han var så söt

sen ville de inte ta annsvar så då satte de upp en lapp på ICA "Bortskänkes"vår katt var ID-märkt i örat,hon hade bara behövt annstränga sig lite!plus att vår älskade katt var annmäld försvunnen hos polis och efterlyst i Lokalradio!det ni!Men nu ligger han här lill skrutt och jag är så lycklig över att jag inte gav mig !jag letade tills jag hittade honom ,nu har han bot hos oss i 8 år och skulle aldrig försvinna självmant