CITAT (Aqvakul @ 10-12-2009, 08:36)

Jag förstår att flera känner obehag, uppmärksammade tidigt att han var väldigt mycket inne i profilerna, skrev märkliga saker i gästböckerna men producerade väldigt lite i trådarna. Principiellt tycker jag att man ska konfrontera honom i PM eller anmäla till administrationen. Den typ av kampanj som drivs i den här tråden är nog mindre lyckad och kan i förlängningen ev. leda till att vi får ett antal skvaller/förtalstrådar.
Båda är gjort och inget händer.
Så då ska alltså jag gå tillbaka till alla trådar jag startat, och radera startinlägg, fotoalbum och gästbok, för att ingen ska rota runt där och inte ens svara på Tilltal???
Vad jag vill, är att jag som medlem ska få avgöra om min sida är "allmän egendom" eller om jag ska få avgöra vem som får se den.
Precis som med "vännerlistan" som var allmän, tills Ingemar ändrade den inställningen...
Jag vill kunna göra som med albumen, välja om jag vill visa dom och min profil, för alla eller inte...
Det kan jag inte nu, det är det jag vill få svar på av ADMIN.....
CITAT (*Stintan* @ 10-12-2009, 13:01)

Men hur sjutton kommer ni på att någon är inne mycket och läser i profilerna och kanske skriver i gästböckerna? Går ni efter och kollar?
Man ser om någon varit inne i ens egen flera ggr om dagen, flera dagar i rad.
Sedan är det bara att följa sina egna besökare bakåt, så är personen i allas gästbok.
Har man börjat, är det inte svårt att följa spåren...