Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409
nån som har tips på vad man ska ta sig till när man har en kollega som dels jobbar deltid efter ha fått barn och dels alltid smiter iväg nån timme tidigare från jobbet och lämnar jobbet till mig så jag får stanna kvar. jag orkar inte göra hennes jobb längre "personalchefen" svarar inte ens på tilltal och alla andra chefer är lika hopplösa...
Medlem
ne... jag har försökt säga att hon gärna får höra av sig i förtid om hon ska vara ledig eller gå tidgare, men hon gör det inte ändå tyvärr funkar det inte så hos oss så att vi kan lämna saker till dan efter (de är lite hysteriska här)
Medlem
Antal inlägg: 12 573
Medlem nr: 2 930
CITAT (skogstroll @ 10-12-2009, 14:30)
ne... jag har försökt säga att hon gärna får höra av sig i förtid om hon ska vara ledig eller gå tidgare, men hon gör det inte ändå tyvärr funkar det inte så hos oss så att vi kan lämna saker till dan efter (de är lite hysteriska här)
Om hon nu inte tar dig på allvar och din arbetsplats är sådan att det inte fungerar att lämna något till morgondagen. Vad händer då om du inte gör hennes arbete och hon inte gör det?
Medlem
CITAT (MariaS @ 10-12-2009, 14:33)
Om hon nu inte tar dig på allvar och din arbetsplats är sådan att det inte fungerar att lämna något till morgondagen. Vad händer då om du inte gör hennes arbete och hon inte gör det?
jag skulle antagligen få problem om jag inte gjorde det åt henne