CITAT (MariaS @ 12-12-2009, 18:19)

Enligt polis kan man fällas för stalking om man upprepat fortsätter att "titta" och om den "uttittade" känner obehag av detta. Tillsägelse måste föregå anmälan!
har du polisanmält också eller ? med tanke på vad du skrev här och i din profil.
det tycker jag är lite väl hysteriskt (och nu blir man nog halshuggen).
takstigen har ju inte gjort nåt olagligt han har ju bara tittat på din profil, vilket många säkert gör och kan göra om dom så vill. och kanske skrivet nåt konstigt inlägg. och att han raderat sina trådar kan ju ha nåt annat att göra med. du har ju hängt ut han och skrivit att han är äcklig. har du anmält till admin så är det ju admin som får fixa det, händer det inget får du kontakta admin igen och förklara än att hålla på skriva i din profil.
om det händer nåt i VERKLIGA livet då kan det vara dags att bli hysterisk och anmäla det vidare eller om du får obehagliga stalker pm. detta är ju bara ett trädgårdsforum där man får titta i profiler hur mycket man vill.
om det var en kvinna som hade tittat i din profil tror jag inte ens du hade märkt nåt. och alla får flukta HUR mycket dom vill i min profil. och maria du verkar själv ha väldigt bra koll på takstigen då du vet hur han gör och vad han gör och var han är och följer han runt, ja.
och bara för man inne i din profil måste man ju inte hälsa eller skriva nåt till dig. det är ju fritt.
så nu kan alla halshugga mig.
Redigerat av flaxss: 12-12-2009, 19:48