CITAT (Peztis @ 16-12-2009, 12:12)

Jo! I trådar jag läst verkar det som att många eftersöker blockering på presentationen, att man själv får välja vilka man vill/inte vill ska se ens presentation.
Kanske presentationen kan finnas i "två steg": en för allmänheten och en lite djupare med mer information som man själv bestämmer över.
jag tycker att blockerar man en person så ska den blockering även gälla för profilsidan.
annars så tycker jag allt ska vara öppet då det är en profilsida och man själv får tänka på vad man skriver där.
CITAT (Myosotis @ 16-12-2009, 14:30)

Det finns för- och nackdelar med aktiva moderatorer bland oss. Risken är väl att de är partiska. Så beslutet att inte ha det är förståeligt och helt okej, men någon skulle kanske kunna hjälpa till att ta bort spam? Inte radera trådar helt, bara ta bort spamtrådar tils vidare och sista beslutet kan väl ligga hos admin. Någon hade erbjudit sig att hjälpa till med det och inte fått svar, varför inte det? Ett litet "tack, men nej tack därför att..."-pm hade varit på sin plats. Personen menade väl och blev besviken över att inte få svar.
så tycker jag med att det nog är bättre att ha någon/några fler personer som kan ta veck spam-trådar och ev uppenbarliga ''försäljningstrådar-inlägg''. men att det finns medlemmar som kan hantera inlägg och trådar tror jag bara kan bli mer problem, det är admins jobb att sköta trådar och hålla koll och säga till om personangrepp och låsa trådar m.m. och rensa.