Det går inte att jämföra telia/flextronics service på det fasta telenätet med tex rix eller något annat TRÅDBUNDET nät....
DET är telia som äger ledningar och servicen.... (och DET kan man ha synpunkter på)
samma fel skulle ha blivit om man hade rixs, telenordia, glocal och vad de nu heter...
går en ledning eller en pryl i stationen KAN INTE dessa åtgärda felet.
Att jag lovordat telia beror på att JAG fått omedelbar hjälp. Bl.a. för 2 eller 3 vintrar sedan när snön raserade ledningarna på annandagen....
Samma dag hade vi telefon.
Samma sak när man ringer support: Det är kö , du är nr 25 , vi beräknar att väntetiden är 11min . OCH DET STÄMMER , inte som hos andra (inte nödvändigtvis telebolag) : Det är fortfarande kö, var god och vänta....
VET jag att det tar 10min att vänta kan jag göra annat under tiden (i närheten av telefonen)
Men det är bara hur jag har upplevt telia... andra har säkert andra upplevelser... MEN visst måste BÅDA sidor få omtalas?? Inte bara de negativa???