CITAT (vitavargen @ 29-12-2009, 18:50)

Det går inte att förvänta sig bättre av en veganjägare som du. Du kan inte bättre än det du skriver här.
Och att du hoppar in i den tråden som TS haft till avsikt att behandla Nazisternas marsch i Salem och vill fortsätta med ditt veganjakt säger mycket om dig. För ditt försvar av Nazismen och din veganjakt håller ihop. De är två sidor av samma mynt.
De unga Nazister man träffar i städerna är elever till såna som du och din veganjakstkamrat.
Jösses amalia hur står det till egentligen?
Nauti och andra får vara veganer hur mycket dom vill för mig det lägger jag mig inte i. Men jag förbehåller mig rätten att inte behöva vara det själv och att inte behöva ta emot skit. Det handlar om respekt för att det är ett fritt val. Du har uppenbarligen inte läst många inlägg i trådarna. Jag har inget emot veganer så länge de inte är fanatiker.
Vadå hoppar in i tråden? Jag skrev redan på första sidan och höll med TS. Att inte Nauti förstod de boendes obehag kan inte jag ställas till svars för. Var har jag någonsin försvarat nazism om jag får fråga? Förstår du överhuvudtaget svenska?