Alla dessa j*vla drogspam rusade in mellan kl 07-08 imorse, det var över 30 stycken och alla avdelningar hade minst ett par tre spam inlagda.
Nu är spammen borta, men den sk medlemmen finns kvar, och är INTE spärrad! Alltså har man bara gjort den enklaste tänkbara, tagit bort alla inläggen, men inte ens bemödat sig om att spärra den/det som skitar ner forumet!
Varför i hela friden startar en av adm en tråd där han vill att vi ska skriva önskemål om förbättringar, när man sedan ändå inte bryr sej?
Jag tror att alla som skrev i den tråden ville ha någon form av spamspärr, men inte händer det något. Jag undrar hur många av odlas alla tusen medlemmar som är spamrobotar som adm inte tar bort?
Det värsta är att dom återkommer ju, detta har man ju sett flera gånger!
Jag håller med Monica B, jag överväger att lämna odla med tanke på vilket ointresse adm visar och hur ointressant adm tycker det är att hålla spamfritt.
Och Bettis, jag öppnar inte heller, men när man som jag i morse fick bläddra 2 sidor innan jag kom till normala inlägg, då hinner man tröttna och ska man behöva leta efter normala inlägg mellan spammen , då är det banne mej för mycket.
Det finns andra forum som sköts av entusiastiska adm, där beslutsvägarna är korta och man får svar på sina frågor!
/Monaxe som snart drar härifrån också.
--------------------
Monaxe zon 2 på västkusten
|