Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> mordet i Hjällbo i natt, konstigt att man alltid tänker "hedersmord" i vissa delar
          anne-li i olofst...
          Inlägg 30-12-2009, 17:32
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 610
          Medlem nr: 1 876

I natt blev en flicka 18 år mördad i Hjällbo, en invandrartät stadsdel i Göteborg. Genast skriker många "hedersmord".
          Kan man uinte mörda 18-åriga flickor utan att det är "invandrararbeteende" eller vad man skall kalla det. inblandade?????????

Min dotter är uppvuxen 100 meter från där det hände (vi är frånskilda och hon bodde hos pappa och styvmor) hon känner inte tösen, men hennes halvsyster har varit skolkompis med syrran,,,,, Dom har bott i Sverige längre än 30 år och min dotter tror inte på hedersmord eftersom Nancy var yngst och hennes äldre systrar har levt ett "normalt" Svenssonliv...... Fy f-n helt enkelt.... det går en ganska stor väg precis intill där hon mördades, och någon hade hört lite liv under natten, dock inte så dom tänkte gå ut. Så illa lät det inte!!!!! Stackars tjej! Stackars familj och stackars vänner, grannar mm mm....

Mina tankar går till familjen och hennes vänner.,......

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Hej igen
          Inlägg 30-12-2009, 22:05
          Länk hit: #2

Gäster

Så tragiskt, kan inte förstå hur man kan skada/döda en annan människa. no.gif sad.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 07:51

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon