Jag har ju, som alla säkert förstått, kört stenhårt på min LCHF.
Första veckan -1,8 kg. Vågen visar nu 79,4 istället för 81,6. Guu va jag är duktig!
Köpte ett måttband igår så har inte mätt ännu, kommer att leverera eventuella minus på måtten nästa fredag.
En annan sak jag upptäckte är att mitt hårbotten inte kliar ett dugg och håret ser nytvättat ut ännu idag, tvättade det i tisdags och det har aldrig hänt att jag kunnat vänta med hårtvätt så länge på vintern utan att se ut som en smörbytta i hårbotten. Nu är det som på sommaren, då både hårbotten och hår mår bra. Egentligen jättekonstigt för att jag äter så mycket fett, men tydligen är det inte fettet i maten som gör mitt hår fett och hårbotten kliande på vintrarna.

Och ytterligare en sak, min magkatarr är bättre än på länge, detta är ännu märkligare. Förklara den om ni kan.
Men jag har haft lite mer huvudvärk än annars denna veckan, huvudvärk av annan sort än den jag brukar, så det är ju inte bara positivt som hänt.
Dessutom gör jag tvåan två-tre ggr om dagen istället för en, men det är mycket mindre mängd totalt som spolas ner. (Förlåt för skitsnacket)Grattis till er andra! Några hekto är mycket bra!
Redigerat av Anma: 08-01-2010, 11:48